"Nasz Dziennik" na poczcie
Treść
W placówkach Poczty Polskiej można od wtorku kupić „Nasz Dziennik”. Do programu przystąpiła już blisko połowa urzędów pocztowych.
Możliwość nabycia „Naszego Dziennika” w okienku pocztowym to udogodnienie dla Czytelników. Do programu przystąpiło już 3 tysiące urzędów pocztowych spośród ponad 7,5 tysiąca placówek, agencji i filii utrzymywanych przez Pocztę Polską.
– To kolejny, nowy sposób kolportowania „Naszego Dziennika”. Poczta Polska od lat rozprowadzała „Nasz Dziennik” przez prenumeratę, a od wtorku dodatkowo rozpoczęła jego sprzedaż w okienkach pocztowych – informuje Marcin Nowina Konopka, prezes zarządu spółki SPES, wydawcy „Naszego Dziennika”. – Cena gazety na poczcie jest taka sama jak w kiosku – zaznacza.
Spółka otrzymuje sygnały, że w mniejszych miejscowościach Czytelnicy „Naszego Dziennika” umawiają się z listonoszem, żeby po drodze dostarczył im gazetę do domu. A zatem sprzedaż „wychodzi z okienka”, ale w przeciwieństwie do prenumeraty nie wymaga przedpłaty za kilka miesięcy. Wykorzystanie sieci pocztowej do kolportażu pozwoli dziennikowi dotrzeć w każdy zakątek kraju.
– Mieliśmy wiele sygnałów od Czytelników z mniejszych miejscowości, że nie mogą kupić „Naszego Dziennika”, bo nie ma w pobliżu kiosku, a miejscowe sklepy nie prowadzą sprzedaży – wyjaśnia Piotr Rejmentowski, dyrektor ds. kolportażu spółki SPES.
– Sprzedaż w okienkach pocztowych zwiększy możliwości nabycia „Naszego Dziennika”, ponieważ sieć placówek pocztowych na terenie kraju jest rozłożona w miarę równomiernie – przewiduje prezes Marcin Nowina Konopka.
Według niego, rozwiązanie jest korzystne dla Czytelników, ponieważ mogą nabyć gazetę przy okazji opłacania rachunków, odbierania listów poleconych czy nadawania przesyłki. Ponadto, jak ocenia, sprzedaż „Naszego Dziennika” przysporzy Poczcie Polskiej dodatkowych klientów.
Wydawca apeluje do Czytelników o zgłaszanie ewentualnych problemów z nabyciem „Naszego Dziennika” w okienkach pocztowych.
– Jeżeli na danej poczcie nie ma „Naszego Dziennika”, to mamy dwie możliwości: albo został już wykupiony – i wtedy należy się zwrócić z całą życzliwością do kierownika poczty o zwiększenie nakładu, albo też placówka jeszcze nie włączyła się do programu kolportażu, a w takim wypadku prosimy o przekazanie sygnału do działu kolportażu „Naszego Dziennika”, a natychmiast będziemy interweniować – obiecuje Marcin Nowina Konopka. Kontakt w tej sprawie można nawiązać e-mailowo: kolportaz@naszdziennik.pl oraz prenumerata@naszdziennik.pl lub telefonicznie (22) 515 77 90.
„Nasz Dziennik” jest rozprowadzany przez duże sieci kolportażowe i kilka mniejszych – lokalnych. Obok kolportażu przez Pocztę Polską w drodze prenumeraty, a teraz – również sprzedaży w okienkach pocztowych, dziennik można nabyć w sieci kiosków i saloników prasowych Ruchu, Kolportera i Garmondu oraz w części sklepów.
Małgorzata Goss
Nasz Dziennik, 11 grudnia 2014
Autor: mj